wtorek, 20 sierpnia 2013

Testujemy Uzarin


Mam tendencję do sińców, zwłaszcza na nogach. Mimo zbliżającej się 40stki nadal zachowuję się jak dziecko i obijam się, gdzie tylko mogę.

Ten granat, zauważyłam parę dni temu. On nie jest najgorszy, miewam niekiedy czarne jak noc, na 1/3 łydki, najlepsze są wtedy, gdy upadam na kolana, czyli w przedpokoju stoi krzesło, ja idę w nocy do łazienki i łup - krzesło na ziemi a ja na kolanach. Teraz mogę się śmiać, ale potem wiem, że kolana mi się z wiekiem odwdzięczą.

Pierwszy siniak do testów. Jeśli pokaże się ładniejszy okaz też dam do galerii i zobaczymy ile będzie schodził po smarowaniu. Ma przyjemny cytruskowo - kwiatowy zapach. Smarowanie poranno - wieczorne.



3 dni później siniak wygląda tak: zapisane w Raw i pop art, żęby było widać kolory.


Postęp jest, zaczyna na obrzeżach zielenieć. 


Tydzień później



To jak szybko się  siniak goi, zależy od jego wielkości, jak głęboko została uszkodzona tkanka i ile lat ma właściciel siniaka. Już dawno skończyłam 30stkę i zauważyłam, że pewne rzeczy dlugo mi znikają, nie tylko siniaki, ale też pryszcze na twarzy. 

ile czasu znika siniak u nastolatka, dwudziestolatka a czterdziestolatka ? 

Czy wierzę w tego rodzaju maści? Kwestia sugestii pewnie, Musiałabym policzyć ile dni goi mi się podobny siniak bez smarowania. 


10 ty dzień smarowania


1 komentarz:

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...