piątek, 23 sierpnia 2013

Biały Jeleń - mydło z otrębów pszennych


Mydło zakupiłam na stoisku Białego Jelenia w Silesia City Center.

Co do właściwości, mogę jedynie powtórzyć opinie dziewczyn na forum wizażu

- bardzo przyjemne zwłaszcza dla cery mieszanej, ponieważ nie ściąga mi skóry, jak to ma miejsce z mydłem nagietkowym tej samej firmy

- delikatne jeśli chodzi o zapach i teksturę

- dobrze się pieni i rozprowadza, moje suche policzki są gładkie jak pupcia niemowlęcia

- ładnie łagodzi wszelkie przesuszenia i podrażnienia  - prawy policzek mam bardziej podrażniony przez włosy ( wady krótkiej fryzury :) i dzięki mydłu, szybciej dochodzi do siebie

- do cery mieszanej jak najbardziej i muszę powiedzieć, że wybierając mydło aleppo a białego jelenia, stawiam na polski produkt.


Mydło ma taki pstrokaty wygląd i ścieło się z boku, bo przeszło ze mną objazdówkę :) 

Także zaliczyłam z nim przydrożne ubikacje i hotelowe łazienki 

Używam go codziennie, wieczorem. Aktualnie to jest moja pierwsza kostka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...