czwartek, 29 sierpnia 2013

Jak wyczyścić zamszowe balerinki? - gumką do gumowania


Nie dostałam od nikogo odpowiedzi, więc wzięłam się za to sama :)


Poszukałam w necie i ..... zgadnijcie, co wyskoczyło na pierwszym miejscu w googlach ? Poszukajcie sami.

Nie mleko, nie skórka chleba, nie ocet, nie pranie w pralce tylko ZWYKŁA GUMKA !!! Dziękuję PPD :)

Nawet mama o tym wiedziała od swojej mamy !!! I dopiero dzisiaj się o tym dowiaduję :P Eh. A więc myszki w ręce i gumujemy :)




Nie potrafiłam uchwycić na zdjęciach brudu na moich balerinkach, więc musicie mi uwierzyć na słowo. Trochę to trwało, gumowanie zamszu zwłaszcza z mokrej i zaschniętej ziemi jest czasochłonne, ale warto się potrudzić. Poza tym nie czyściłam ich od początku ich kupna. Byłam w nich na wycieczce, chodziłam po piasku, potem w deszczu u nas.


Po lewej wygumowane



Na górze but wyczyszczony



Zaschnięta ziemia przed



I w trakcie gumowania






Filtr pop art, kuchenne okno



Filmik jak czyścić i dbać o zamszowe buty po angielsku




Jestem zadowolona z efektów. Jeszcze muszę popracować nad noskiem, bo jest bardziej zabrudzony niż reszta buta. Ale ....... SPRAWDZONE !!!!!

Balerina po prawej, wyszorowana, oprócz wstażki. Balerina po lewej - wyszorowana do połowy: prawa strona czysta, lewa brudna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...