środa, 24 kwietnia 2013

Katar sienny - aktualizacja


Wczoraj nie potrafiłam długo zasnąć przez zatkany nos, teraz rano też kicham. Mam nadzieję, że mi się skończy gdzieś na początku maja, jak w zeszłym roku.
Już kiedyś wlepiałam tutaj tabelki z pyleniem, dzisiaj kolejna, trochę inna.

Profil Szanujmy polskie drzewa - są nam niezbędne do życia, link na zdjęciu, który został znaleziony właśnie na tym profilu, na który zapraszam:





Miałam dzisiaj niezłą jazdę ze smarkaniem i wygladaniem jak sierota z czerwonymi oczami i nosem. Ludzie mięli ze mnie ubaw :) Bardzo się namęczyłam, i chciało mi się pod koniec płakać, bo cały czas praktycznie ciekło mi z nosa i kręciło, to w jednej, lub w drugiej dziurce.

Jak tylko wysiadłam z autobusu pognałam od apteki i dostałam Otrivin za 22 zł. Po 20 min tak około przeszło. Teraz, przed spaniem, drapie mnie w gardle.

Inne propozycje z apteki:

- Monika G. - Sinus Rinse ameryk. firmy medycznej

- Ulka W. - Allegra

- Karolina K. - Buderchin


Coś bardziej naturalnego:

- Agnieszka K. - zioła przeciwhistaminowe: dziurawiec, pachnotka, forsycja i inne




Alergie zwalczamy jedzeniem:


Soki na astmę, katar sienny i duszności alergiczne:

- 1 brzoskwinia/ 1 nektarynka/ 8 wiśni

- 125g malin/ 125 g truskawek / 1 pomarańcza

- 8 cząstek brokułów / 3 łodygi selera naciowego

- 1/4 sałaty / 2 pomidory/ 2 duże marchewki


soki z książki ' Soki dla zdrowia i urody' Caroline Wheater


2 komentarze:

  1. Witaj,
    zazwyczaj niemam szczególnie ostrych objawów alergii, ale wszelkie tradycyjne domowe sposoby nie przynoszą najmniejszych efektów. Wspomniałaś o tabletkach z Allegry w propozycjach w apteki, brałam je przez pewien okres i są naprawdę warte uwagi ze względu na niską cenę i najważniejsze - skuteczność :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest dobrze brać leki na alergię na własną rękę. Zwykle te dostępne bez recepty mają zbyt ogólne działanie przez co nie są w stanie poradzić sobie z alergią na niektóre alergeny. Co do powyższej wspomnianych tabletek, to są one naprawdę bardzo słabe. Radzą sobie wyłącznie z lekkimi alergiami

    OdpowiedzUsuń

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...