sobota, 27 kwietnia 2013

Druciany wieszak


W którymś z odcinków Pozamiatanych wytłumaczono do jakich ubrań nie stosuje się tej 'antenki':)


Pierwsza rzecz, która uratowała mój odkurzacz i gałkę radia, która stanęła w rurze. Postanowiłam odpicować mój boom box i wciągnąć kurz spod gałki, która utknęła na początku, w czarnej części rury. Jak to zrobiłam ??? Chyba przepchałam, tak żeby wciągnąć do środka odkurzacza.


Wieszak jest z drutu, więc z pewnością można go wykorzystać do zrobienia  praktycznych rzeczy. Pomysły osób z fb ( to był post z 6 kwietnia ):

- Renata Łukasz - ich syn odbierał na wieszaku wszystkie polskie programy :)

- Sza Ewa - przetykała nim wc

- Wiesława R. S. - wiesza na nim wszystkie koszulki, lekkie bluzeczki itp; może też robić za drążek dla papugi czy kanarka

- Liliana L. - proponuje prawidła ( wg Wiesławy można buty uszkodzić )

- Monika D. - prowizoryczna buda dla kota

- Magda A. proponuje klatkę dla ptaszka :P

- Karolina K - buda dla kota  z profilu WCkici: 2 druciane wieszaki, niepotrzebny T-shirt plus poduszka



Co można znaleźć w sieci:

hasło - wired hanger i mamy:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...