sobota, 5 maja 2012

Na aftę dentosept

piątek, 25 lutego 2011

Afta


Dwa tygodnie temu udałam się do dentysty,
na własne życzenie dostałam zastrzyk, który okazał się bolesny ( być może trafił w nerw )
a w drodze powrotnej wsadziłam sobie brudny paluch w lewy policzek, bo myśłałam ,ze mam resztki brukselki z tyłu, co mnie zdziwiło mocno i tak dostałam aftę po wewnętrzej stronie policzka.

Cały policzek opuchnięty, od zastrzyku i od afty, nawet aptekarz to zauważył :) po kilku dniach kiedy udałam się po coś do płukania.

Całkiem niedawno miała aftę na dziąśle, też po lewej stronie i też od brudnego palucha.
Bolało przez 2 tygodnie, a po drodze, musiałam przez 3 noce brać przeciwbólowe tabletki.
Kupiłam Aftin, który za bardzo nie pomógł,
potem płukalam przegotowaną wodą z kilkoma kroplami wody utlenionej

Ale odkryłam w zeszły tygodniu Dentosept - lek rośllinny i afta mi po nim zniknęła po 5 dniach :)


Zawiera:

ziele tymianku pospolitego
miętę pieprzową
szałwię
arnikę
korę dębową
kwiat rumianku


Na bolące miejsce po zastrzyku jeszcze nie znalazłam medykamentu:) a boli zwłaszcza przy myciu zębów


Post z byłego bloga na bloxie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...