sobota, 5 maja 2012

Babcine sposoby z bloxa przeszły na Babcine sposoby na blogspocie


Przed chwilą dokonałam kasacji Babcinych sposobów na bloxie.



Wiernym czytelnikom dziękuję :) I za komentarze też i przepraszam, że na niektóre nie odpowiadałam. 

Blox był interesującym przeżyciem ale minęły 3 lata i trzeba iść do przodu :P 

2, 3 lata to maksimum jakie mogę wytrzymać w jednym miejscu :)

Pierwszy wpis to 2 maja 2009 :)


Aż mi się łezka zakręciła :D 




za szablon podziękowania dla




Kiedy zaczynałam pisać, nie miałam pojęcia, że tyle osób interesuje ta tematyka :)


Od 5go marca 2012 jestem tutaj
 



Przenoszę posty z bloxa tutaj i co będzie dalej zobaczymy :) 

Jedno jest pewne - bardzo mi się tutaj podoba aktualnie :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...