piątek, 11 maja 2012

Mięso na szybko


To tak w skrócie i dla początkujących, cd będzie :)

i dla mnie jako przypominajka, ostatnio nie chce mi się stać przy kuchni :) Wolę zrobić coś a la Jamie w 30 min :P 

To tak a propos, ostatnio siostra w Biedronce pyta mnie, co ma zrobić na obiad !!!!!!! 

A ja na to: zerknij do internetu :) 

więc podałam: przepisy. net i gotujmy.pl 

Poza tym dużo szybkich przepisów, m.in z mięsem jest w Przyjaciółce z Kasią Skrzynecką na okładce :)



Mięso mielone na

- kotlety
- nadzienie do warzyw ( nadziewane cukinie z ryżem i mielonym, plus żółty ser na wierzch , ohh)
- klopsy

podsmażone z cebulą i czosnkiem, pomidorami  i fasolą - pasuje do ryżu i makaronu

oraz 

jako farsz do naleśników ( nie próbowałam :) 
 a zamiast naleśników możemy kupić tortille 


przepisy net 




Polędwica 

jako: smażone kotlety - szybko mięknie ( nie solimy jej wcześniej !!! ) 

           dobrze wysmażone - trzymamy je na ogniu 7/8 minut 

           średnio wysmażone - 3 minuty

           krwisty befsztyk - 2 minuty


Polędwice wieprzowe można smażyć lub piec w całości






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...