środa, 14 maja 2014

Przeziębienie - powrót. Domowe sposoby cd.


Kartka z gazety. Tym razem od znajomego, z którym z powodu pogody, nie poszłam na spacer po ......... lesie :) Będzie pogoda, będzie las. Pozdrawiam :)

Polecam powrót na łono przyrody. Przy okazji pozbywam się profilu na fb, powinno wygasnąć za półtora tygodnia. Jak patrzę po ile wiadomości niektórzy zostawiają na swoich profilach, a ile ja siedziałam bezsensownie przebierając przez powtarzające się tematycznie blogi i strony, to doszłam do punktu obrzydzenia. Moje ciało zaprotestowało siedzącym trybem życia.

O jeden profil mniej :) Główny zostawiam, a nuż, najłatwiej skontaktować się z ludźmi, głównie by zostawić wiadomość lub przesłać linka.

A wszystkim fejsbukowiczom dziękuję za odzywanie się, nawet tym wybuchowym i nieparlamentarnym. Ja przepraszam tych, którzy mogli się poczuć urażeni moimi, nieraz nieskładnymi wypowiedziami i strumieniami świadomości. Profil nie był typowy, ale nie mialam zamiaru siedzieć w samej tematyce bloga. Szybko się nudzę.

Wracam do bycia człowiekiem i czasów, kiedy omijałam portale społecznościowe z daleka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...