czwartek, 10 kwietnia 2014

Prawie idealny krem nawilżający


Używam go od początku marca. Natrafiłam na niego przypadkiem.  W marcu przygrzało słońce, na twarzy miałam Tołpę, który w ciepłe dni nie zdał egzaminu. Wolałabym sobie przykleić po połówce pomidora do policzków, żeby poczuć ulgę.

Przypomniałam sobie o sklepie zielarskim przy Franciszkanach. Wzięłam sobie ich katalog i wybrałam krem z aloesem. Na miejscu postawiono przede mną jeszcze dwa kremy, w tym ten:


Patrzę brzoza, w tym brak konserwantów, biorę. 28.00 zł.



Do tego ma dodatkową przykrywkę oprócz zakrętki:



Jest prawie idealny, ponieważ w gorące dni nie sprawdza się w strefie T. Mam tam nieraz więcej wyprysków, ponieważ krem jest nieco przyciężkawy i tłustawy, za to świetnie sprawdza się w chłodne dni. W ciepłą pogodę, okolice T smaruję Tołpą.

Teraz dopiero czuję, że mam krem na twarzy, który przenika wgłąb moich porów a nie zostaje na powierzchni. Do tego łagodzi suche podrażnienia na policzkach.

Myślę, że na dłużej zostanę przy tej firmie. 





http://sylveco.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...