piątek, 14 czerwca 2013

Paproć na komary ?


- Nalewka przeciw komarom z paproci

- Orzechówka na trawienie

- Lipa na sen

- Czym użyźniać ziemię w ogródku - dolomit i łubin

- Jak dbać o balkonowe kwiaty

- Opryski z czosnku na robale

- Co sadzić w cieniu

= Przydomowe pomidory

- Ogród przyjazny motylom - ja już dawno motyla nie widziałam, muszę przyznać


oraz wiele innych tematów w ostatnim:

link do profilu na fb na zdjęciu



Mnie zaciekawiły opryski z czosnku, o którym wiele razy czytałam na forach w necie oraz jakie rośliny nadają się do cienistych zakątków, bo mam taki balkon w pracy.
Ciekawa sprawa z użyźnianiem ziemi, gdy się zbierze łubin oraz zastosowanie dolomitu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...