piątek, 8 marca 2013

Czyste okna z Tiną


Kupiłam dzisiaj Tinę, bo w poradach są czyste okna i jest napisane, żeby nie myć okien w SŁONECZNE DNI, ALE POCHMURNE.
Poza tym, od czego zacząć mycie okien, jakimi płynami i ich zamiennikami możemy umyć okno, czym przecierać. Z pewnością NIE GAZETĄ !!!!!

Ja zostaję przy mikrofibrze, płynie do mycia naczyń i szarym mydle. :)

W jednym pokoju zostawiłam niemyte okno od ostatniego posta pt. czyste okna w 10 min, który znajdziecie na samym dole bloga, po lewej stronie w szpalcie pt. najczęściej czytane posty.

Moje okno wygląda na dzisiaj tak:





Można po nim pisać palcem :) Mam zamiar go umyć w jakichś brzydki dzień i kupię glicerynę. Zobaczę, czy to coś da.

A tak poza tym proponuję kupić Tinę, tylko 1.29 zł. Jestem ciekawa, czy ktoś umyje okna środkami tam opisanymi i czy będzie ładny efekt.






1 komentarz:

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...