sobota, 26 maja 2012

Zioła na parapecie


Spróbowałam dzisiaj musli na sposób 'kolorowy' :) 

Składniki: musli z pudełku z Biedronki, mleko prosto od krowy, świeże truskawki, dwa rodzaje bazylii i mięta cytrynowa. Efekt: BOMBASTYCZNY :) 


Coś o truskawkach




Przepisy z bazylią


 Coś o bazylii



Mięta na trawienie, link na zdjęciu

\







Za mało truskawek



 więc ich dokroiłam i dodałam więcej mięty



i te kolory....... :) Korzystajmy z wiosny i lata na talerzu, bo sezon jest za KRÓTKI !!!!!

(by the way, miałam kupić jakichś wypasiony aparat fotograficzny, ale widzę że Nokia C2 radzi sobie lepiej niż mój Nikon :P  )



Ogródek ziołowy zaprzyjaźnionego bloga wyglądał niedawno tak:

ciekawe, czy coś się zmieniło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...