wtorek, 8 maja 2012

Babka lancetowata


 Co ja kiedyś wypisywałam :)
sobota, 12 marca 2011

Babka lancetowata


Przedwczoraj przyszłam z drapiącym gardłem do domu
Myślałam o kupnie syropu na suchy kaszel, bo zazwyczaj taki miewam, ale się powstrzymałam
Napiłam się ferwexu, po którym wypociłam się jak mysz i szczur razem wzięte, chociaż nigdy fervex tak na mnie nie działał
Pokroiłam cebulę na syropek, którego łyżkę wzięłam na wieczór, co pomogło powstrzymać smyranie w gardle
Do tego pajda chleba z czosnkiem
A nazajutrz rankiem, jedną aspirynę
Dzisiaj mijają dwa dni, kaszlę, nadal mnie smyra ale mniej, fervex sobie daruję i kupię maxgripex na noc ( wiem, że to wbrew temu co tutaj wypisuję :) ale muszę liczyć na szybki rezultat ze względu na pracę )
Nadal piję sok z cebuli, codziennie ją wymieniam.
No i herbatę z połową cytryny i miodem, a nie CUKREM!!! :P


Coś na temat samej rośliny, z czym zażywać, na co, itd.
 

 
Zastosowanie, dawkowanie, soki .....




Taki kupny syrop sama mogę polecić. Przeważnie mam suchy, drapiący mnie kaszel. Oprócz syropu z cebuli, przynosi ulgę :) Sprawdzone :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...