wtorek, 26 sierpnia 2014

Sposób na zajady.



O zajadach pisałam w 2012, ale nie podałam co na nas w rodzinie działa.

1. Dezynfekujemy kąciki albo wodą utlenioną albo spirytusem ( ma dobrze wyszczypać )

2. Otwieramy szeroko usta i aplikujemy oxykort. Jest na receptę i dlatego, nawet jeśli straci datę ważności, zachowajmy go. Mój utracił ważność w 2001 roku, użyłam go na początku sierpnia i pięknie zadziałał. A mama ma jeszcze starszy i do tej pory go używa.

Miałam dość duże zajady, które próbowałam wyleczyć wazeliną ziaji, potem masłem shea, ale to wszystko tylko pogarszało sprawę. No i mama przypomniała mi o oxykorcie.

Smarujmy mniej więcej dwa razy dziennie, lub wg potrzeby. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...