wtorek, 4 marca 2014

Tołpa Dermo Face futuris 30 +



Krem dostałam na święta. Gdyby nie siostra, nie zainteresowałabym się nim. Sis, dzięks !! :)

- Jest lekko matująco - kryjący, idealny na niewielkie niedoskonałości typu lekkie zaczerwienienia, małe krostki ..  Nie zakryje większych wyprysków, trzeba je poprawić jeszcze korektorem.

- Sprawdzi się przy ciepłej pogodzie. Natomiast odpada przy zimnie, wietrze i deszczu.

- Należy nałożyć grubą warstwę przy cerze suchej, żeby nawilżyć jak trzeba, ale i tak w ciągu dnia sucha skóra krem wsysa tak, że potrzebna jest kolejna warstwa

- Zapach za intensywny, wolałabym krem bezzapachowy. Jest przyjemny, ale potrafi przytłoczyć myśli :)

-  Dziewczyny piszą, że zapycha.  W moim przypadku nie mogę się zgodzić. Jeszcze nie miałam żadnego syfa z tego powodu, jeśli już to moja skóra jest bardziej skłonna coś wyprodukować przy tłustych kremach, a ten jest dosyć lekki, szybko się wchłania i jeśli się przejedzie palcem po skórze, zostawia matową warstwę. Konsystencja podkładu, coś takiego.



- Ma likwidować zmarszczki mimiczne -  nie wierzę, że jakikolwiek specyfik potrafi się z nimi rozprawić.

- Czy rozświetla twarz ? Nie przypatrzyłam się. Być może sprawia, że nie mam szarej cery, ale na takie detale nie zwracam uwagi.

- Jestem ciekawa, czy potrafi sobie poradzić z moimi przesuszonymi i nieraz podrażnionymi policzkami. Czas pokaże. Do zużycia mam jeszcze całą tubkę.


Wizaż.pl

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=52799


Musiałabym jednak wypróbować kosmetyk dla mojego typu cery

http://tolpa.pl/matujacy-krem-nawilzajacy,p244

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...