czwartek, 29 listopada 2012

Zmarły, oddaj swoje organy czekającym na przeszczep !


Mam nadzieję, że ludzie się przekonają jak bardzo potrzebne są organy zmarłych dla uratowania innych, czyli żyjących.
Napisałam na fb, że w razie czego, czyli mojej śmierci, moje organy oddaję do transplantacji, bo nie będą mi potrzebne.
Po obejrzeniu tego odcinka, nie życzę ani sobie, ani nikomu koszmaru czekania na przeszczep i modlenia się, czy się na niego dożyje. Nie mówiąc już o rodzinach chorych.
No ale wychodzi na to, że jako społeczeństwo jesteśmy samolubni i nie potrafimy się dzielić. Smutne.



link na zdjęciu


Poszczególne odcinki na wideo


Facebook




1 komentarz:

  1. dawca.pl oferuje karty, które możesz nosić w portfelu ze swoją ostatnią wolą.

    OdpowiedzUsuń

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...