wtorek, 5 czerwca 2012

Masło w innej odsłonie

środa, 30 czerwca 2010
Masło I

Ułatwi przełykanie pastylek
Nieraz pigułka albo nie chce przejść przez gardło, bo jest za duża, albo dziwnie zatrzyma się gdzieś w połowie drogi. Trochę masła pomoże nam ją przełknąć,

Pozbędziemy się rybnego zapachu z rąk
Trochę masła wsmarowujemy w ręce, myjemy ciepłą wodą i mydłem. Alternatywą może być cytryna.


Jakiego masła używają na forum 



Gotująca się woda pozostanie w garnku
Mój odwieczny problem, za mały garnek i brudny piec. Jak nie dopilnuję garnka, to zawsze woda wykipi mi spod przykrywki.
Możemy wodę utrzymać w ryzach gdy dodamy 1, 2 łyżki masła.



  Masło domowego wyrobu 






Zastąpi krem do golenia ( tylko wtedy, gdy akurat nam go zabraknie )
Rozsmarowujemy masło na mokrej skórze I voila. Możemy się golić.

Pomoże pokroić kleiste owoce I inne gumiaste pyszności
Figa, dactyl ……to pierwsze, co kojarzy mi sie z upaćkanym, kleistym nożem.
Jeśli wysmarujemy ostrze noza masłem, podziała ono jak lubrykant, a krojone owoce i inne przysmaki przestaną się do niego kleić.


Masło w domowych warunkach


Suche włosy
Gdy mamy suche I łamliwe włosy,  powinniśmy wmasować w nie odrobinę masła, nałożyć  czepek na 30 min a następnie umyć je szamponem I dobrze splukać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...