środa, 2 maja 2012

Moje 3 sposoby na zaparcia


szklanka ciepłej, przegotowanej wody z cytryną o poranku, albo na pół godziny przed śniadaniem

- szklanka soku z kiszonej kapusty na wieczór, potem rano z szybkością błyskawicy ląduję w toalecie

Mój sposób na kapustę - gotuję z: czosnkiem, cebulą, pieprzem, przyprawą małgorzatki, kozim bobkiem, liściem laurowym, tymiankiem, majerankiem. Tyle :)

Zalewam wodą tyle, ile szklanek chcę wypić w 1 dniu. A kapustę można wykorzystać do śląskiego kociołka czyli prażonek na patelni, które robię z ziemniakami, kiełbasą podwawelską, kiszoną kapustą, cebulą i jajkami na twardo. Mam akurat kiełki, więc je wykorzystam plus szczypiorek :) No pieprz i sól. Jak nie wrzucam jajek na twardo wtedy robię jajko sadzone. Do tego zsiadłe mleko ..........rozmarzyłam się :)


Tak wygląda mój dzisiejszy obiad. Kiedy ziemniaki zaczynają się rozpadać, wtedy całe danie jest jeszcze pyszniejsze :) Kiedyś lubiłam przypieczone ziemniaki, ale dzisiaj wolę uważać :)
 


- 10 suszonych moreli i mam pół dnia z głowy ( siedzenia na muszli :) )



Tutaj link o właściwościach kapusty, kilku przepisów z kapustą w roli głównej


Wędzarnicza brać podaje przepis na kiszenie kapusty


Krótko na temat, dlaczego warto jeść kapustę, coś o kiszeniu i przepis :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...