poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Plama po oleju z patelni/szare mydło


Lubię jeść w łóżku i to prosto z deski do krojenia - poszłam w ślad za facetami :P

No i dzisiaj nie zauważyłam, że tłusty kawałeczek cebuli z pierogów z poprzedniego dnia wylądował mi na prześcieradle. Chyba tam siedział z 15 min.

Poleciałam z tym do łazienki, byle jaką szmatką, gorącą wodą i szarym mydłem i modliłam się, żeby zeszła. Zostawiłam do wyschnięcia i poszłam do pracy.

I......jakże byłam zaskoczona, kiedy po powrocie plamy nie było :D na moim ulubionym prześcieradle !!!!!!:P
I tutaj nastąpi poprawka. Jest środa 4 kwietnia, przed chwilą rozłożyłam prześcieradło i.....plama jest. To, co zobaczyłam w łazience to było oczne zaćmienie !!!!!! A już się cieszyłam :( I co teraz ???? Zostaje pewnie łatka ........łeeeee.


Zalety szarego mydła - patrzcie najlepiej na komentarze pod spodem  :)


1. dobrze zmywa i usuwa naskórki

2. przy stanach zapalnych okolic intymnych - do prania osobistych części garderoby

3. moczymy w nim kończynę po złamaniu i zdjęciu gipsu

4. do mycia włosów, najlepiej rozgotowane - tylko trzeba je do tego przyzwyczaić

5. do skóry trądzikowej - z doświadczenia wiem, że trądzik niestety mija z wiekiem, a jeśli komuś jak mnie, po 30stce wyskakują krosty, to najlepiej je zdezynfekować szarym mydłem, fajnie wysusza i na następny dzień praktycznie po nich nie ma śladu, albo jeśli są duże, zmniejszają się znacznie

6. cytat:  "jeśli mamy niewielki stan zapalny kieszonek paznokci zniwelują go kilkuminutowe kąpiele w wodzie z dodatkiem startego szarego mydła"


BIAŁY JELEŃ to nie jest szare mydło w prawdziwym tego słowa znaczeniu

Trudno według komentatorek artykuły zdobyć prawdziwe szare mydło 

  Jeśli poszukacie na forach, to podpowiedzą wam, ze można je zdobyć w mydlarniach, tylko cena odstrasza :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Samowystarczalny ogród miejski.

  Warzywny ogród miejski w Detroit.  1280 akrów. Żywi 2000 domostw za friko.  Jest też ogród, w którym kwitnie 200 drzew owocowych. Dostarcz...